1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات بکو

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE 134751 X

471 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE 134751 X

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE 134751 X یکی از مدل های موجود در بازار می باشد. به دلیل تنوع زیاد ساید بای ساید و تبلیغات فراوان قبل از خرید یخچال فریزر حتما اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید تا با توجه به نیاز و در آمد خود انتخاب مناسبی را داشته باشد. برند بکو یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین برندهای لوازم خانگی در دنیا می باشد

ویژگی ها

–       یکی از مهم ترین مواردی که ما در خرید یخچال فریزر ساید باید در نظر بگیریم مصرف انرژی آن می باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل BEKO GNE 134751 X با داشتن رده مصرف انرژی A+  این ویژگی مهم را دارد.

–       گنجایش یخچال ساید مدل GNE 134751 X، 32 فوت و ظرفیت آن 400 لیتر است که مناسب خانواده های با جمعیت متوسط می باشد.

–        یخچال ساید بای ساید بکو مدل BEKO GNE 134751 X مجهز به مینی بار می باشد این محفظه برای نگهداری بطری های نوشیدنی کاربرد دارد.و برای برداشتن بطری آب نیازی به باز کردن درب کامل یخچال نیست.

–       این مدل ساید دارای قفسه های شیشه ای ضد نشت مایعات با قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب می باشد. همچنین دارای یخ ساز اتوماتیک است.

–       یخچال فریزر ساید مدل GNE 134751 X دارای کشوی مخصوص نگهداری سبزیجات می باشد. در این کشو دما به صورت خودکار طوری تنظیم می شود که سبزیجات ماندگاری بیشتری دارند.

–       کشوی مخصوص نگهداری فراورده های لبنیاتی یکی دیگر از ویژگی های این مدل ساید است. همچنین داشتن چهار فضای جداگانه برای نگهداری مواد غذایی یک مزیت مهم در هدر نرفتن انرژی می باشد.

–       یخچال فریزر بکو مدل  BEKO GNE 134751 X با داشتن محفظه نگهداری مواد غذایی به صورت تازه کمک شایانی به ما می کند. این مدل قابلیت فریز کردن 13 کیلو گرم در طول 24 ساعت را دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669