1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در لواسان

557 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی بکو در لواسان

مهندسین ما در نمایندگی تعمیرات بکو لواسان با تخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو در لواسان به شما کمک می کنند تا عیب موجود در این وسیله به درستی تشخیص داده شده و تعمیرات آن سریعا انجام گیرد. هر مشتری به دنبال این است که تعمیر وسیله توسط افراد توانا انجام گیرد تا مطمئن شود این مشکل به صورت ریشه ای حل شده است.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو در لواسان

 

1-   محاسبه هزینه تعمیرات براساس گارانتی وسیله

ماشین لباسشویی بکو دارای گارانتی است که براساس آن نمایندگی ما موظف است در صورت بروز عیب در مدت اعتبار گارانتی، به مشتری تخفیف دهد. در صورت که ماشین لباسشویی خراب شده است، حتما برگه ضمانت نامه را برای کاهش هزینه تعمیرات ارائه کنید.

2-   تعمیر ماشین لباسشویی در حضور مشتریان

به جرات می توانیم ادعا کنیم که یکی از بهترین خدمات نمایندگی ما، تعمیر ماشین لباسشویی در منزل مشتری است. ما در نظر داریم با این اقدام هم دردسر جابجایی ماشین لباسشویی با مشتری نبوده و هم آن ها از نزدیک ناظر بر کار تعمیرکاران ما باشند.

3-   تضمین تعمیر ماشین لباسشویی

نمایندگی ما به مشتریان خود اطمینان می دهد که تعمیر ماشین لباسشویی به صورت دقیق، علمی و با مهارت کامل انجام می گیرد. وجود کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای در مرکز ما، گواه بر این ادعا خواهد بود. اما با این حال برای جلب اعتماد مشتریان، در اتمام کار یک برگه ضمانت نامه به مشتری تحویل داده می شود. اگر همین عیب مجدد در مدت اعتبار گارانتی بروز نمود، تعمیرکاران ما موظف به تعمیر آن بدون دریافت هزینه خواهند بود.

4-   تعویض قطعات با انواع اصل و ارجینال

ممکن است تعمیر لباسشویی بکو در لواسان بزرگ و کوچک به دلیل خرابی برخی از قطعات آن لازم شود. در این شرایط تعمیرکار باید این قطعات را با انواع سالم تعویض کند. اما متاسفانه برخی از تعمیرکاران از اجناس تقلبی استفاده نموده و همین منجر به بی اعتمادی مشتریان شده است. تمامی قطعات استفاده شده در نمایندگی ما دارای گارانتی بوده و البته لازم به ذکر است که ما اعتبار کاری خود را مدیون خدمات استاندارد خود هستیم.

 

آشنایی با ما

 

 1669