1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال بکو در گیلان

428 بازدید
تعمیر یخچال بکو

در صورتی که برای تعمیر یخچال بکو در گیلان به دنبال تعمیرکار مطمئن هستید، توصیه می کنیم به نمایندگی تعمیرات بکو در گیلان مراجعه کنید. البته فقط کافی است با مرکز ما تماس گرفته و مشکل رخ داده در یخچال را با کارشناسان ما در میان بگذارید. از این پس سایر امور بر عهده ما خواهد بود تا زمانی که وسیله بدون هیچ عیبی به شما تحویل داده شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو در گیلان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال بکو در گیلان

 

تعمیر یخچال بکو در رشت – تعمیر یخچال بکو در تالش – تعمیر یخچال بکو در لاهیجان – تعمیر یخچال بکو در رودسر – تعمیر یخچال بکو در لنگرود – تعمیر یخچال بکو در بندرانزلی – تعمیر یخچال بکو در صومعه‌سرا – تعمیر یخچال بکو در آستانه اشرفیه – تعمیر یخچال بکو در رودبار – تعمیر یخچال بکو در فومن – تعمیر یخچال بکو در آستارا – تعمیر یخچال بکو در رضوانشهر – تعمیر یخچال بکو در شفت – تعمیر یخچال بکو در خمام – تعمیر یخچال بکو در ماسال – تعمیر یخچال بکو در سیاهکل – تعمیر یخچال بکو در املش

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیر یخچال بکو گیلان

 

1-   تعمیر یخچال را در محل انجام می دهیم.

نمایندگی ما به سختی جابجایی یخچال به محل تعمیر واقف است. به همین دلیل برای اینکه مشتری در رفاه باشد، تعمیرات در محل را ارائه می کنیم. بعد از تماس شما با نمایندگی و صحبت با مهندسین ما در مرکز، در اسرع وقت تعمیرکار به منزل شما اعزام می شود. یخچال از جمله وسایلی است که باید سریعا تعمیر شود قبل از اینکه خسارت مالی زیادی به دلیل فساد مواد غذایی به بار بیاورد. بنابراین در ارائه خدمات، درنگ نمی کنیم.

2-   گارانتی یخچال در تعمیر وسیله لحاظ می شود.

برند بکو برای تمامی یخچال های تولیدی خود گارانتی در نظر گرفته است. اگر بروز عیب در این وسیله در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند، نمایندگی ما خود را موظف می داند در برآورد هزینه تعمیرات، گارانتی را لحاظ نموده  و به مشتری تخفیف بدهد.

3-   تعویض قطعات با انواع اصل انجام می گیرد.

گاها دلی خراب شدن یخچال، بروز مشکل در برخی قطعات آن است که نیاز به تعویض دارد. مشتریان حق دارند نگران این موضوع باشند که مبادا از قطعات جعلی برای این منظور استفاده شود. در صورتی که برای تعمیر یخچال خود از نمایندگی ما کمک می گیرید، جای نگرانی نخواهد بود. ما به شما تضمین می دهیم از قطعات اصلی استفاده نموده و این قطعات دارای ضمانت نامه هستند.

4-   مشاوره رایگان برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

سوالات خود در مورد تعمیر یخچال بکو در گیلان و یا حتی نحوه استفاده از آن را با کارشناسان ما در نمایندگی در میان بگذارید. متخصصین ما به صورت رایگان و در طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود.

 1669