1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در لواسان

537 بازدید
تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو

به منظور تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در لواسان شما می توانید از یک تعمیرکار معمولی کمک گرفته  و یا به سراغ نمایندگی تعمیرات بکو لواسان بزرگ و کوچک بروید. این انتخاب شما است  که تعمیر وسیله خود را  به چه کسانی بسپارید اما فراموش نکنید که اگر مشکلی در حین تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو بروز کند، ممکن است وسیله به طور کامل خراب شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو لواسان

 

1-   تعمیر یخچال ساید بای ساید را در منزل خود شاهد باشید.

بعد از تماس مشتری با نمایندگی ما تعمیرکار به منزل شما اعزام شده و تعمیرات را در حضور شما انجام می دهد. این برای ما مهم است که مشتری از کیفیت خدمات ما راضی باشد و هدف از ارائه خدمات در محل، همین امر است.

2-   ما به خدمات تعمیرکاران خود ایمان داریم.

برای اینکه ثابت کنیم از بابت خدمات تعمیرکاران خود مطمئن هستیم، گارانتی تعمیرات به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که همین عیب باز هم در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، نمایندگی موظف به تعمیر مجدد وسیله بدون دریافت هزینه خواهد بود. از طرفی اگر نیاز به تعویض برخی از قطعات باشد، به شما اطمینان می دهیم که این قطعه ها اصل بوده و دارای ضمانت نامه هستند.

3-   در محاسبه هزینه تعمیرات به شما تخفیف می دهیم.

یکی از خدمات که نمایندگی ما در تعمیر یخچال ساید بای ساید ارائه می کند، کاهش هزینه تعمیرات است. سعی می کنیم هزینه های اضافی را حذف کنیم تا مشتری بتوان پرداخت وجه تعمیر را داشته باشد. از سوی دیگر اگر گارانتی وسیله همچنان اعتبار داشته باشد، نمایندگی ما برای محاسبه هزینه تخفیفات بیشتر را لحاظ می کند.

4-   مشاوره رایگان برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

از دیگر خدمات نمایندگی ما برای تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو لواسان کوچک و بزرگ ارائه مشاوره رایگان به مشتریان و کاربران برای پاسخگویی به سوالات آن ها است. کمک می کنیم تا عیوب ساده وسیله بدون نیاز به تعمیرکار رفع شود.

 

آشنایی با ما

 

 1669