1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات بکو بومهن

504 بازدید
نمایندگی تعمیرات بکو

نمایندگی تعمیرات بکو بومهن از جمله نمایندگی هایی است که با هدف ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان وسایل برقی این برند تاسیس شده است. در گروه ما، تعمیرکاران  و کارشناسان توانمند و ماهر فعالیت می کنند که دانش آن ها در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی بکو تخصصی و براساس دانش روز است. تحت چنین متخصصین حرفه ای، وسیله برقی شما همانند روز اول سالم تحویل داده می شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات بکو در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات نمایندگی تعمیرات بکو بومهن

 

برای تعمیر وسیله برقی، عاقلانه ترین کار این است که از تعمیرکار متخصص و زبردست کمک بگیرید. این نکته را همواره در ذهن داشته باشید که یک فرد کم تجربه می تواند عیب کوچک وسیله شما را به یک مشکل بزرگتر تبدیل کرده و دستگاه کامل از کار بیافتند. پیشنهاد ما، اعتماد شما به نمایندگی ما با وجود خدمات زیر است:

–       تعمیر وسیله معیوب در محل

وقتی وسیله برقی شما خراب می شود، به جای اینکه نگران چگونگی جابجایی آن به محل تعمیر باشید بهتر است با نمایندگی ما تماس بگیرید. در این صورت نیازی نیست وسیله را به مرکز کاری ما منتقل کنید بلکه تعمیرکار به منزل شما می آید. در این صورت شما می توانید روند کار را مستقیما پیگیری نموده و از کیفیت تعمیر اطمینان حاصل کنید.

–       تضمین تعمیر وسیله برقی

نمایندگی ما به شما اطمینان می دهد تعمیر وسیله با تجهیزات کامل و پیشرفته و براساس استانداردهای علمی صورت می گیرد. اما برای اینکه اعتماد مشتری را جلب کنیم، گارانتی تعمیرات را ارائه خواهیم کرد. شما می توانید در صورت روز همین عیب تا مدت زمان اعتبار ضمانت نامه، مجددا با نمایندگی تماس گرفته و اینبار بدون پرداخت هزینه تعمیرکار به منزل شما خواهد آمد.

–       مشاوره رایگان برای مشتریان

در نمایندگی تعمیرات بکو بومهن گروهی از کارشناسان مسئول مشاوره رایگان به مشتریان هستند. شما پاسخ هر گونه سوال در مورد وسیله برقی خود را می توانید از مشاورین ما جویا شوید. کافی است با نمایندگی تماس بگیرید. برای این اقدام، هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. حتی برای انتخاب بهترین وسیله برقی، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669