1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در پردیس

494 بازدید
تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو

نمایندگی تعمیرات بکو پردیس با کمک روش های علمی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در پردیس را بر عهده می گیرد. در نمایندگی ما تنها متخصصین ماهر و توانا مشغول به کار هستند که با سپری نمودن دوره های آموزشی، به سیستم ساخت یخچال ساید بای ساید مسلط هستند. ما با حمایت این متخصصین به شما تضمین می دهیم که عیب یابی وسیله به درستی انجام گرفته و وسیله خود را سالم تحویل بگیرید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو پردیس

 

1-   تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در منزل مشتری

از آنجایی که انتقال یخچال ساید بای ساید به محل تعمیر بسیار سخت بوده و یک معضل بزرگ برای مشتری به حساب می آید، نمایندگی ما با هدف کمک به مشتری در نظر دارد تعمیرکار را به منزل او اعزام نماید. تمامی امور تعمیر وسیله ر حضور مشتری انجام گرفته و نهایتا یک گارانیت تعمیرات به مشتری تحویل می دهد. این گارانیتی در واقع تضمین کننده خدمات ما خواه بود. اگر باز همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، بدون پرداخت هزینه می توانید از نمایندگی ما درخواست کمک کنید.

2-   مشاوره رایگا نبه مشتریان

در نمایندگی ما کارشناسان مسئول پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. هر گونه سوال در مورد نحوه استفاده از این وسیله و حتی عیب یابی دستگاه را می توانید از مشاورین ما در مرکز جویا شوید. متخصصین به شما کمک می کنند تا در صورت امکان بدون نیاز به تعمیرکار و پرداخت هزینه بتوانید مشکل را خودتان رفع کنید.

3-   تعویض قطعات به صورت تضمینی

درست است که امروزه در ازار اجناس تقلبی وجود داشته و متاسفانه برخی از تعمیرکاران از این امر سو استفاده می کنند اما نمایندگی ما متعهد می شود در تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در پردیس حتما از تجهیزات ارجینال استفاده کند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از قطعه های چینی منجر به خرابی بیشتر در وسیله خواهد شد و ما به کیفیت کار می اندیشیم تا رضایت مشتری ار به دنبال داشته باشیم.

 

آشنایی با ما

 

 1669