1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در بومهن

532 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی بکو در بومهن

با تعمیر ماشین لباسشویی بکو در بومهن تحت نظر نمایندگی تعمیرات بکو بومهن شما از خدمات تضمن شده برخوردار خواهید شد. در این نمایندگی تعمیرکاران متخصص و مسلط به سیستم طراحی انواع مدل های ماشین لباسشویی بکو فعالیت می کنند. آشنایی کامل آن ها از این وسیله در کنار تجهیزات کامل نمایندگی، کمک می کند عیب یابی ماشین لباسشویی دقیق و تعمیر آن به سرعت انجام شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو بومهن

 

1-   تعمیر ماشین لباسشویی در حضور مشتری در محل

آیا ماشین لباسشویی شما خراب شده و نگران چگونگی جابجایی آن هستید؟ به نظر شما بهتر نیست به جای بردن وسیله به محل تعمیر، با نمایندگی ما تماس بگیرید تا تعمیرکار به منزل شما مراجعه کند؟ ممکن است دستگاه در حین جابجایی بیشتر آسیب ببیند. بنابراین این اقدام نمایندگی از هر سو به نفع مشتریان خواهد بود.

2-   تعمیر ماشین لباسشویی به صورت تضمینی

ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم که تعمیر ماشین لباسشویی براساس اصول علمی و استاندارد انجام می گیرد. اما قطعا انتظار نداریم شما تنها به گفته های ما اعتماد کنید. تضمین کیفیت خدمات ما گارانتی تعمیرات است. تعمیرکار بعد از اتمام کار موظف است برگه ضمانت نامه را به مشتری تحویل دهد. در صورت بروز همین عیب در مدت معلوم، می توانید با نمایندگی تماس گرفته و درخواست تعمیر مجدد به صورت رایگان داشته باشید.

3-   کاهش هزینه های تعمیرات در صورت اعتبار گارانتی ماشین لباسشویی

اگر بروز عیب در ماشین لباسشویی در زمان اعتبار گارانتی آن صورت گیرد، نمایندگی ما موظف است در محاسبه هزینه تعمیرات، ضمانت نامه را لحاظ کرده و به مشتری تخفیف دهد.

4-   مشاوره رایگان برای مشتریان

در زمان خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی بکو در بومهن ابتدا توصیه می کنیم با کارشناسان ما صحبت کنید. در صورتی که این عیب بدون نیاز به تعمیرکار قابل حل باشد، متخصصین ما با رهنمایی تلفنی و بدون هزینه به شما کمک خواهند کرد به سادگی مشکل را رفع نموده و بتوانید از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. البته در صورتی که برای نحوه استفاده از وسیله سوالی در ذهن دارید می توانید از مشاورین کمک بگیرید.

 

آشنایی با ما

 

 1669