1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال بکو در پردیس

512 بازدید
تعمیر یخچال بکو

تحت نظر متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات بکو در پردیس می توانید بهترین تعمیر یخچال بکو در پردیس را تجربه کنید. فراموش نکنید که خرابی یخچال باید در کمترین زمان و با دقت بالا انجام شود تا مجددا همین مشکل روز نکند. چنین شرایطی تنها تحت کنترل افراد متخصص فراهم خواهد شد و نمی توانید از یک تعمیرکار معمولی انتظار تعمیر یخچال به صورت علمی و استاندارد را داشته باشید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال بکو پردیس

 

1-   تعمیر یخچال در محل

مشتریان با بروز عیب در یخچال، در ابتدا نگران نحوه جابجایی آن خواهند بود. قطعا بردن این وسیله بزرگ و سنگین به محل تعمیر بسیار سخت است. نمایندگی ما این مشکل را رفع خواهد کرد. بعد از تماس مشتری با نمایندگی، ابتدا کارشناس با شما صحبت نموده و سپس تعمیرکار مربوطه با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می شود. شما ناظر بر نحوه عملکرد تعمیرکار نیز خواهید بود.

2-   تعمیر یخچال به صورت تضمینی

ما تضمین می کنیم که تعمیر یخچال شما به صورت تضمینی و براساس استانداردهای علمی صورت خواهد گرفت. اما برای اینکه بتوانیم اعتماد مشتریان را جلب کنیم، لازم است یک گارانتی تعمیرات به مشتری تحویل داده ود. براساس این ضمانت نامه، اگر همین عیب مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند، نمایندگی موظف به ارائه خدمات به صورت رایگان خواهد بود.

3-   تعویض قطعات با انواع اصل

اگر تعمیرکار بخواهد برخی از قطعات یخچال را برای تعمیر عوض کند، نباید نگران باشید. در صورتی که به نمایندگی ما اعتماد دارید، مطمئن باشید که از قطعات اصلی برای این منظور استفاده خواهد شد. این قطعه ها همچنین دارای گارانتی هستند.

4-   تخفیف در هزینه تعمیرات

در تعمیر یخچال بکو در پردیس نمایندگی ما حتما گارانتی را برای کاهش هزینه ها در نظر خواهد گرفت. اگز عیب رخ داده در وسیله در مدت اعتبار دستگاه باشد، با ارائه آن به تعمیرکار می توانید از تخفیفات نمایندگی ما برخوردار شوید. توجه داشته باشید که این ضمانت نامه باید مهر اعتبار داشته و همچنین مورد تایید تعمیرکاران ما باشد.

 

آشنایی با ما

 

 1669