1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات بکو پردیس

630 بازدید
نمایندگی تعمیرات بکو

جهت دستیابی به خدمات نمایندگی تعمیرات بکو در پردیس تنها یک تماس با نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود کافی است تا اقدامات لازم متناسب با درخواست شما انجام گیرد. برای نصب، راه اندازی و تعمیر هر کدام از وسایل  برقی بکو می توانید از کارشناسان و مهندسین ما کمک بگیرید. با توجه به اینکه رضایت مشتری برای ما اولویت دارد، سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن درخواست های آن ها را عملی کنیم.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات بکو در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات نمایندگی تعمیرات بکو در پردیس

 

تیم متخصص و حرفه ای ما با بهره گیری از متدها و تجهیزات پیشرفته، بستری را فراهم می کنند تا مشتریان بتوانند از خدمات زیر بهره مند شوند:

–       استفاده از مشاوره رایگان

درصورتی که برای خرید هر کدام از وسایل برقی بکو نیاز به راهنمایی دارید و یا اگر وسیله شما معیوب شده است؛ می توانید از کارشناسان ما درخواست کمک کنید. در ابتدا با نمایندگی تعمیرات بکو تماس گرفته و با بخش مشاوره صحبت کنید. متخصصین ما موظف هستند به صورت رایگان پاسخگوی مشتریان باشند.

–       تضمین تعمیر وسیله

با حمایت نمایندگی ما و تحت نظر مهندسین متخصص، اطمینان داشته باشید که تعمیر وسیله بدون هیچگونه کم و کاستی صورت می گیرد. برای اینکه با خیال آسوده تعمیر وسایل خود را به ما بسپارید، ما گارانتی تعمیرات را برای مشتری در نظر گرفته ایم. در نتیجه تا مدت اعتبار ضمانت نامه اگر باز همان مشکل رخ داد، مسئولیت رفع آن به صورت رایگان بر عهده نمایندگی خواهد بود.

–       تعمیر وسیله در منزل و در حضور مشتری

اینکه نمایندگی ما تعمیر تمام وسایل برقی بکو را در محل انجام می دهد، نه تنها نگرانی جابجایی دستگاه را از دوش مشتری برداشته برداشته بلکه با نظارت مشتی، به او اطمان داده می شود که سطح کیفی خدمات بالا است.

–       استفاده از قطعات اصل

برای تعمیر وسایل برقی بکو گاها نیاز به تعویض برخی از قطعات خواهد بود. در این صورت نمایندگی تعمیرات بکو در پردیس تضمین می کند که از قطعات ارجینال استفاده کند. با اینکار سلامت و پایداری دستگاه حفظ می شود. همچنین شما همان کارایی اولیه وسیله را شاهد خواهید بود.

 

آشنایی با ما

 

 1669