1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پردیس

494 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پردیس

متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات بکو پردیس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پردیس از مهارت و دانش بالایی برخوردار هستند. ما در نظر داریم خرابی وسیله شما سریع و دقیق برطرف گردد تا بتوانید همانند روز اول از آن ها استفاده کنید. از آنجایی که در نمایندگی ما از متدها و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود، لذا کیفیت خدمات بالا خواهد بود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر لباسشویی بکو در پردیس

 

1-   تعمیر ماشین لباسشویی در منزل مشتری

با خراب شدن ماشین لباسشویی اولین نگرانی که به سراغ مشتری می آید، نحوه جابجایی این وسیله سنگین است. نمایندگی ما این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. به محض تماس مشتری با نمایندگی، کارشناسان ما سریعا مشکل را بررسی نموده و تعمیرکار مربوطه را به منزل وی اعزام می کنند. از طرفی شما از نزدیک می توانید شاهد کیفیت کار باشد.

2-   مشاوره رایگان در تعمیر ماشین لباسشویی

بخشی از خدمات ما در نمایندگی به مشاوره رایگان برای مشتریان اختصاص دارد که تحت نظر کارشناسان با تجربه انجام می شود. هر عیب به وجود آمده در ماشین لباسشویی به معنی نیاز به تعمیرکار برای رفع مشکل نیست. ممکن است این مشکل در اثر بی دقتی و یا عدم استفاده درست از وسیله رخ داده باشد. در این صورت مشاورین ما به صورت رایگان شما را راهنمایی می کنند خرابی رفع کنید.

3-   تضمین تعمیر ماشین لباسشویی

برای جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران ما در نمایندگی موظف به ارائه گارانتی تعمیرات بعد از تعمیر ماشین لباسشویی هستند. ممکن است باز هم همین عیب بروز کند. اگر این اتفاق در زمان اعتبار ضمانت نامه باشد، تعمیرات مجدد توسط نمایندگی به صورت رایگان خواهد بود.

4-   کاهش هزینه تعمیرات در صورت اعتبار گارانتی

هدف از در نظر گرفتن گارانتی برای وسایل برقی، کاهش هزینه تعمیر و یا تعویض رایگان آن در زمان بروز عیب است. در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بکو پردیس در مدت اعتبار این ضمانت نامه، نمایندگی ما موظف است تعمیرات را با کاهش هزینه ها انجام دهد. لازم است مشتریان برای دریافت این تخفیفات، برگه گارانتی را به تعمیرکار ارائه کنند.

 

آشنایی با ما

 

 1669