1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات بکو مرکز تهران

540 بازدید
نمایندگی تعمیرات بکو

نمایندگی تعمیرات بکو مرکز تهران با حمایت متخصصین و کارشناسان حرفه ای، آماده خدمت رسانی به کلیه مشتریان وسایل برقی بکو است. بکو به منظور حمایت از مشتریان خود در شهرهای ایران چند نمایندگی تاسیس نموده است تا در زمان نیاز، به جای مراجعه به تعمیرکار معمولی بتوانند از خدمات یک نمایندگی معتبر و علمی کمک بگیرند.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات بکو مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات بکو 

 

نمایندگی تعمیرات بکو یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات بکو مطهری , نمایندگی تعمیرات بکو فاطمی , نمایندگی تعمیرات بکو عباس آباد , نمایندگی تعمیرات بکو جلفا , نمایندگی تعمیرات بکو خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات بکو بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات بکو امام خمینی , نمایندگی تعمیرات بکو سهروردی , نمایندگی تعمیرات بکو آپادانا , نمایندگی تعمیرات بکو نیلوفر , نمایندگی تعمیرات بکو لاله زار , نمایندگی تعمیرات بکو جمهوری , نمایندگی تعمیرات بکو بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات بکو مرکز تهران

 

هدف نهایی ما در نمایندگی، جلب رضایت و اعتماد مشتریان است و این هدف محقق نمی شود مگر اینکه خدمات به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار گیرد. این حق شماست که به ازای هزینه پرداختی، از شرایط خوب برای تعمیر وسیله برقی برخوردار شوید. در همین راستا، نتیجه اعتماد شما به متخصصین ما مزیت هایی است که در ادامه بیان می کنیم:

–       تضمین تعمیر وسیله معیوب

اولین سوالی که مشتری بعد از اتمام کار مطرح می کند، تضمین کار است. آیا ممکن است باز هم همین عیب رخ دهد؟ ما تضمین می کنیم که تعمیرات به بهترین شکل انجام می گیرد تا مجددا مشکل بروز نکند ولی در صورت بروز این عیب، با گارانتی تعمیرات می توانید از خدمات رایگان بهره مند شوید در صورتی که خرابی در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند.

–       مشاوره رایگان به مشتریان

ما در همه حال در خدمت مشتریان خواهیم بود. می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاورین ما در مرکز دریافت کنید. برای این منظور کافی است با ما تماس بگیرید. به صورت تلفنی به شما کمک می کنیم تا در صورت امکان بتوانید مشکل را خودتان رفع کرد و نیازی به حضور تعمیرکار نباشد. حتی برای خرید یک مدل از وسیله برقی می توانید از راهنمایی های متخصصین ما استفاده کرده و یک وسیله ایده آل خریداری کنید.

–       تضمین کیفیت قطعات مورد استفاده

اینکه در برخی از موارد نیاز به تعویض قطعات وسیله می شود، یک حقیقت غیر قابل انکار است. اما نمایندگی تعمیرات بکو مرکز تهران تضمین می کند از قطعاتی استفاده شود که اصل دستگاه بوده و سلامت دستگاه از این نظر حفظ گردد. تمامی قطعه های مورد استفاده دارای گارانتی هستند و در صورت بروز مشکل، امکان تعویض آن ها وجود دارد.

 1669