1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در بومهن

511 بازدید
تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو

با توجه به اینکه ممکن است شما به تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در بومهن نیاز داشته باشید، گروهی از تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات بکو در بومهن موظف به ارائه خدمات در این زمینه هستند. این دسته از کارشناسان با سیستم انواع یخچال ساید بای ساید آشنا هستند و می توانند عیب موجود را به درستی و سریع تشخیص دهند. ما وسیله شما را در اسرع وقت و بدون هیچ عیبی تحویل خواهیم داد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو بومهن

 

1-   تعمیر یخچال ساید بای ساید در منزل مشتری

ما اجازه نمی دهیم که مشتری نگرانی نحوه انتقال این وسیله سنگین به نمایندگی ما را داشته باشد زیرا رفاه مشتریان برای ما اهمیت دارد. در اسرع وقت به محض تماس شما با نمایندگی، تعمیرکار به منزل شما اعزام خواهد شد. ما تمامی وسایل مورد نیاز جهت تعمیر را در اختیار کارشناس قرار می دهید تا کیفیت خدمات افتی نداشته باشد.

2-   تضمین تعمیر یخچال ساید بای ساید

ما خدمات خود در نمایندگی را تضمین می کنیم تا مشتری نگران کیفیت تعمیر یخچال ساید بای ساید نباشد. بعد از این که تعمیرکار مشکل رخ داده در یخچال ساید بای ساید را برطرف نمود، باید گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهد. ممکن است باز هم همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند. در این صورت نمایندگی باید بدون هیچ هزینه ای، خدمات را ارائه کند.

3-   تعویض قطعات با انواع اصل

اگر تعمیرکار بخواهید برای تعمیر یخچال ساید بای ساید برخی از قطعات را عوض کند، به هیچ عنوان مانع کار او نشوید. ما به شما حق می دهیم که نگران کیفیت تجهیزات باشید اما فراموش نکنید که در نمایندگی ما به هیچ عنوان قطعه های بی کیفیت جایی ندارند.

4-   استفاده از گارانتی برای تعمیر یخچال ساید بای ساید

اگر در زمان تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در بومهن تعمیرکار بداند گارانتی وسیله همچنان اعتبار دارد، موظف است در محاسبه هزینه تعمیرات، گارانتی را لحاظ کند. این ضمانت نامه باید مورد تایید شرکت فروشنده باشد.

 

آشنایی با ما

 

 1669