1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال بکو در لواسان

500 بازدید
تعمیر یخچال بکو

برای تعمیر یخچال بکو در لواسان به صورت کاملا علمی و استاندارد، پینهاد می کنیم  که تنها یکبار از خدمات نمایندگی تعمیرات بکو لوسان کمک بگیرید. ما به خدمات خود مطمئن بوده و بی شک شما مشتری همیشگی ما خواهید شد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال بکو لواسان

 

1-   تعمیر وسیله در محل

آیا یخچال شما خراب شده و اکنون نگران نحوه جابجایی آن هستید؟ بهتر است به جای اینکه نگرانی بی مورد داشته باشید، با نمایندگی ما تماس بگیرید. بعد از اعلام خرابی وسیله و عیب یابی اولیه توسط کارشناسان ما، تعمیرکار متخصص با تجهیزات کامل به منزل مشتری خواهد رفت. در نتیجه هم دردسر جابجایی وسیله را نداشته و هم می  توانید از نزدیک شاهد چگونگی تعمیر یخچال باشید.

2-   تضمین تعمیر یخچال توسط تعمیرکار

نمایندگی ما تنها از متخصصین و مهندسین جهت تعمیر انواع یخچال بکو کمک می گیرد که از تخصص کافی برخوردار باشند اما جهت اطمینان مشتریان، گارانتی تعمیرات نیز ارائه خواهد شد. هر چند به نحوه عملکرد تعمیرکاران خود ایمان داشته و محال است همین عیب مجددا بروز کند اما با این حال اگر در مدت اعتبار ضمانت نامه، مشکل قبلی بروز نمود نمایندگی ما موظف است به صورت رایگان تعمیر یخچال را انجام دهد.

3-   مشاوره رایگان به مشتریان

مشتریان می توانند بعد از تماس با نمایندگی، پاسخ سوالات خود در مورد یخچال را از کارشناسان ما جویا شوند. هر گونه مشاوره در این زمینه به صورت رایگان و با هدف کمک به مشتری در جهت رفع عیوب ساده خواهد بود.

4-   تخفیف هزینه های تعمیرات

با هدف کاهش هزینه های تعمیر یخچال بکو در لواسان بزرگ و کوچک و در نتیجه فراهم نمودن شرایط بهتر برای مشتری، نمایندگی ما در نظر دارد هزینه کار ار حتی المقدور کم کند. از سوی دیگر اگر خرابی یخچال زمانی برو نماید که گارانتی آن هنوز اعتبار زمانی دارد، می توانید با ارائه ضمانت نامه به تعمیرکار باز هم از تخفیفات ما بهره مند شوید.

 

آشنایی با ما

 

 1669