1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال بکو در بومهن

524 بازدید
تعمیر یخچال بکو

در تعمیر یخچال بکو در بومهن شما می توانید از تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات بکو بومهن کمک بگیرید. از آنجایی که تعمیر این وسیله باید با دقت و سرعت بالا انجام شود وگرنه مواد غذایی از بین می روند، لازم است تعمیر وسیله را تحت نظر تعمیرکار حرفه ای انجام دهید. فراموش نکنید که کوچکترین بی دقتی در این زمینه، می تواند وسیله شما را به طور کامل از کار بیاندازد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال بکو در بومهن

 

1-   تعمیر تضمینی یخچال

ما در نمایندگی خود خدمات علمی و استاندارد را ارائه کرده و تعمیر یخچال با مهارت بالا انجام می شود. اما به منظور اینکه اعتماد مشتریان جلب شود، گارانتی تعمیرات در نظر گفته شده است.

تعمیرکار موظف است بعد از اتمام کار، ضمانت نامه را به مشتری تحویل دهد تا در صورتی که همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، نمایندگی موظف به ارائه خدمات بدون دریافت هزینه است. همچنین اگر لازم به تعویض برخی قطعات گردد، این قطعات از نوع اصلی و ارجینال استفاده خواهد شد. این قطعه ها هم دارای ضمانت نامه هستند و در نتیجه مشتری نگران کیفیت آن ها نخواهد بود.

2-   تعمیر یخچال در محل

اگر تعمیر یخچال بکو را به نمایندگی ما سپرده اید، نگران محل تعمیر آن نباشید. ما در راستای آسایش مشتریان، در نظر داریم تعمیر وسیله را در منزل آن ها انجام دهیم. با اینکار نیازی به انتقال یخچال نبوده و از آسیب های احتمالی در امان خواهد ماند. از طرفی می توانید روند کار را کنترل کنید.

3-   در نظر گرفتن گارانتی یخچال در هزینه تعمیرات

از آنجایی که یخچال های بکو دارای گارانتی هستند، این گارانتی در زمان محاسبه هزینه تعمیرات در نظر گرفته خواهد شد. اگر نیاز به تعیمر یخچال بکو در بومهن داشته و از طرفی ضمانت نامه شما اعتبار داشته باشد، نمایندگی ما تما تخفیفات را برای مشتریان درنظر می گیرد.

مهمترین کاربرد ضمانت نامه در چنین مواردی است. فراموش نکنید که گارانتی شما باید مهر تایید داشته و توسط تعمیرکار کنترل شود تا امکان اعمال تخفیفات برای شما وجود داشته باشد.

 

آشنایی با ما

 

 1669