1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر بکو در لواسان

541 بازدید
تعمیر یخچال فریزر بکو

یک راه مطمئن جهت تعمیر یخچال فریزر بکو در لواسان مراجعه به نمایندگی تعمیرات بکو لواسان است. قطعا کیفیت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران متخصص ما نسبت به یک تعمیرکار معمولی بسیار متفاوت است. شما باید یخچال فریزر خود را تحت نظر افرادی تعمیر کنید که از مهارت علمی و عملی کافی برخوردار بوده و به شما اطمینان می دهند این مشکل مجددا بروز نمی کند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر فریزر بکو لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو در لواسان

 

1-   تعمیر یخچال فریزر بکو در محل

ما اجازه نمی دهیم در میان حجمی از نگرانی هایی که برای مشتریان وجود دارد، نگرانی نحوه جابجایی دستگاه نیز به این باعث اذیت آن ها شود. در این راستا کافی است با نمایندگی ما تماس گرفته و با کارشناسان صحبت کنید در این صورت تعمیرکار به منزل ما اعزام می شود. از کیفیت کار نیز نگران نباشید چون تعمیرکار از تجهیزات کامل برخوردار است. به طور کلی کیفیت و سرعت تعمیر یخچال فریزر با چنین اقدامی بالا خواهد رفت.

2-   کاهش هزینه های تعمیرات با گارانتی

نمایندگی تعمیرات ما اعلام نموده است اگر خرابی یخچال فریزر در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند، نمایندگی ما موظف است این گارانتی را در محاسبه هزینه تعمیر لحاظ کرده و به مشتری تخفیف بدهد. فراموش نشود که این برگه باید مهر تایید شرکت فروشنده را داشته و همچنین در زمان تعمیر یخچال فریزر به تعمیرکار تحویل داده شود. تایید تعمیرکار، برای برآورد هزینه ها لازم است.

3-   تعمیرات تضمینی یخچال فریزر

تعمیرات هر گونه وسیله برقی نیاز به تخصص دارد و از طرفی با توجه به اینکه امروزه تعمیرکارانی هستند که به خوبی خدمت رسانی نمی کنند، اعتماد مشتریان کم شده است. ما برای جلب اعتماد آن ها برگه گارانتی تعمیرات را ارائه می کنیم.

اگر همین عیب مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کرد تعمیرکار باید بدون هیچ هزینه ای این مشکل را رفع کند. همچنین اگر در حین تعمیر یخچال فریزر بکو در لواسان بزرگ و کوچک نیاز به تعویض برخی از قطعات باشد، این قطعه ها دارای گارانتی هستند و از طرفی در نمایندگی ما از قطعه های اصلی و باکیفیت استفاده خواهد شد.

مرکز تعمیرات مجاز تعمیرگاه نمایندگی بکو در لواسان بزرگ و کوچک در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی برند بکو شامل یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر، مایکروویو و کولر گازی، با ساله ا سابقه و تجربه درخشان می باشد.

 

آشنایی با ما

 

 1669