1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر بکو در پردیس

474 بازدید
تعمیر یخچال فریزر بکو

در تعمیر یخچال فریزر بکو در پردیس کافی است تنها با نمایندگی تعمیرات بکو پردیس تماس بگیرید. پس از آن در ابتدا با کارشناسان ما صحبت می کنید تا عیب یابی اولیه انجام شود. وظیفه شما این است که با یک تماس، مشکل را اعلام کنید از این پس نگرانی از سایر امور نداشته باشید. نمایندگی ما مسئولیت تمام کارها تا رفع مشکل یخچال فریزر را برعهده خواهد گرفت.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر فریزر بکو پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو پردیس

 

1-   تعمیر یخچال فریزر بکو توسط متخصصین انجام می شود.

در نمایندگی ما تمامی تعمیرکاران و مهندسین دارای مدرک علمی معتبر در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی هستند. از طرفی دوره های عملی برای تسلط به کار خود را طی کرده اند. در نتیجه به مشتریان اطمینان می دهیم شرایطی استاندارد برای تعمیر یخچال فریزر فراهم شده و پس از اتمام کار، کارایی وسیله همانند روز اول خواهد بود.

2-   تعمیر در منزل مشتری انجام می گیرد.

انتقال یخچال فریزر به نمایندگی واق کار سختی است. هم به چند نفر نیروی کمکی نیاز داشته و هم اینکه ممکن است در حین انتقال، به بدنه آسیب وارد شود. پس ما با اعزام تعمیرکار به منزل مشتری، این مشکل را رفع می کنیم. نمایندگی تجهیزات و امکانات کامل را در اختیار تعمیرکار قرار می دهد تا در منزل مشتری بتواند سریع و دقیق مشکل رخ داده را رفع کند.

3-   هزینه تعمیرات را کاهش می یابد.

هدف تمامی خدمات ما، رضایت مشتری است چرا که این تنها برگ برنده برای حفظ جایگاه در میان رقبا است. برای تحقق این هدف در کنار تمامی خدماتی که ارائه می شود، سعی می کنیم هزینه های اضافه را کم کنیم تا مشتری از نظر اقتصادی در تنگنا نباشد.

این اقدام برای همه مشتریان لحاظ می شود. اما اگر تعمیر یخچال فریزر بکو در پردیس زمانی نیاز شد که ضمانت نامه این وسیله همچنان اعتبار دارد، می توانید با ارائه آن به تعمیرکار و دریافت تاییدیه او، باز هم از نمایندگی تخفیف دریافت کنید. در زمان خرید یخچال فریزر مطمئن باشید که گارانتی دارای اعتبار طولانی بوده و دارای مهر اعتبار شرکت است.

 

آشنایی با ما

 

 1669