1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات بکو لواسان

508 بازدید
نمایندگی تعمیرات بکو

نمایندگی تعمیرات بکو لواسان با هدف ارائه خدمات پس از فروش وسایل برقی بکو در این شهر تاسیس شده است. بکو معتقد است نه تنها باید وسایل برقی براساس استانداردهای جهانی تولید شود بلکه خدمات پس از فروش به منظور حمایت از مشتری و کالا در زمان خرابی وسیله نیز اهمیت دارد.

در نمایندگی تعمیرات بکو لواسان بزرگ مهندسین ما به صورت کاملا حرفه ای خدمت رسانی خواهند کرد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات بکو

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات نمایندگی تعمیرات بکو در لواسان کوچک و بزرگ

 

اغلب سوالاتی که کاربران ما مطرح می کنند، دامنه خدمات نمایندگی تعمیرات بکو است. به هر حال آن ها حق دارند به ازای هزینه ای که پرداخت می کنند، انتظار دریافت بهترین شرایط را داشته باشند. فراموش کنید که با اعتماد به مهندسین ما، از مزیت های زیر برخوردار می شود:

–       تعمیر وسیله برقی معیوب در منزل مشتری

هدف تمامی خدمات ما در نمایندگی، جلب رضایت مشتریان است و یکی از اقدامات مهم در این زمینه، تعمیر وسیله برقی خراب در منزل و در حضور مشتری است. ما به دو منظور چنین عملی را انجام می دهیم.

در ابتدا رفاه مشتری برای ما اهمیت دارد در نتیجه نیازی به جابجایی دستگاه به نمایندگی نخواهد بود. از سوی دیگر مشتری می تواند بر روی کیفیت کار نظارت کند.

–       تعمیر دستگاه توسط متخصصین

در نمایندگی ما تنها تعمیرکارانی مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر دانش علمی و عملی در سطح بالا، دوره های آموزشی نمایندگی جهت تسلط به دانش روز را نیز سپری می کنند. آیا سپردن وسیله به چنین متخصصانی تضمین شده است و یا اینکه به سراغ تعمیرکاران معمولی برویم؟ انتخاب با شماست.

–       تضمین تعمیر وسیله برقی

برای تعمیر وسیله برقی تعمیرکار موظف است از قطعات اصلی و اورجینال برای جایگزینی قطعات دستگاه استفاده کند. ما به شما تضمین می دهیم که وسیله برقی شما از قطعه های تقلبی در امان خواهند بود.

از سوی دیگر در پایان کار، تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات بکو در لواسان گارانتی تعمیرات را به مشتری ارائه می کنند. در صورت بروز همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه، نمایندگی موظف به تعمیر دوباره وسیله بدون دریافت هزینه خواهد بود.

 

آشنایی با ما

 

 1669